onsdag 24 februari 2010

Trött och slö...


Det har varit en lång dag idag! Jag är trött!

Jobb hela dagen. Iväg till kontoret och packa inför morgondagens besök. Fastnade i trafiken över Tranebergsbron och kom försent till dagis. Fort hem för lite mellanmål och sedan iväg till sonens teaterskola. Under lektionen hann jag iväg och handla lite middagsmat. Hem laga mat, äta middag, bada sonen, borsta sonens tänder och läsa saga (det blev Mumin, mina favoriter!). Därefter plocka tvätt och disk.

Nu kom jag på att jag borde kolla av jobbmailen innan jag lägger mig...

Katterna har uppträtt lite "spattigt" under kvällen. Upptäckte att de jagade små stackars nyckelpigor. För att knyta an till gårdagens inlägg så verkar det som om den subtropiska hetta som råder i vår lägenhet väcker de små krypen som vintersover i väggar och trossbotten. Sov lite till småkryp! Än är det vinter!

Kali nichta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar