måndag 8 februari 2010

Skriet...


Idag var det verkligen en skitdag på jobbet. Jag försökte registrera mina reseräkningar i företagets nya webbaserade ekonomisystem. Krångligt som sjutton var det! Jag tror dock att jag och systemet kommer bli vänner med varandra efter en tid. Dumt krångligt skitsystem, men jag ska överlista dig och hitta alla genvägar. *hehehehehe*

Sedan skulle jag scanna in alla "tusentals" verifikationer Efter fem fruktlösa försök ska jag nu vila mig tills imorgon. Den f-rbannade, dj-vla skitscannern ville inte göra som jag! Efter alla h-lvetes försök att registrera alla utgifter i systemet så var scannerhaveriet det sista jag behövde. *Ångestskri!!!*

Imorgon ska jag skriva till min nya chef och fråga vilka arbetsuppgifter jag ska försaka på grund av det tidskrävande arbetsuppgifterna med ekonomisystemet...

Fram till dess ska jag försöka få ner mitt blodtryck lite... Puh!


FÖRTYDLIGANDE
Ibland kan det strula med webbaserade ekonomisystem! Men det ordnar sig alltid... Så det så! Heja IT-support!
Ta honom till Kreta i september, när hela gänget är där...FD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar