torsdag 11 februari 2010

Skitkonferens!


Idag har jag varit på internutbildning på kontoret här i Stockholm.

Det är alltid trevligt att träffa kollegorna från landets alla hörn. Idag skulle vi lära oss en ny produkt i vår produktportfölj. Nja, ny och ny... Vi har jobbat med den tidigare, men nu ska vi jobba med den igen! Och då verkar det som all vår kompetens gått till spillo och vi måste lära oss allt igen!?

De faktum att jag vunnit fyra säljtävlingar, med denna produkt, verkar inte spela någon roll...
  • Jag var först i Norden med att sälja 50 stycken av dessa produkter. Detta gav mig en extrabonus!
  • Jag var bästa säljaren i Sverige. Detta gav mig en extrabonus!
  • Jag var bästa säljare i Norden. Det gav mig extrabonus!
  • Jag var den säljare som hade störst rersultatförbättring i Europa. Detta gav mig en skön långweekend i Paris tillsammans med min fru! Alla utgifter betalades!! Wow!!
Dessutom var jag den första säljaren som fick in produkten på landstingsavtal i Norden! Tack Östergötland! Ett landsting som alltid legat i framkant! Jag är dock glad över att få jobba med denna succéprodukt igen! Även om jag bara blivit tilldelad några landsortssjukhus...

Men det ska bli mycket spännande då många nyheter har skett, och kommer att ske. Jipppii!


FÖRTYDLIGANDE:
Jag älskar mitt jobb! Jag kan produkten och kommer att sälja som f-n! Lita på mig! Har ju goda meriter sedan förut!!

3 kommentarer:

  1. Trist att du känner att din kompetens går till spillo :-(

    SvaraRadera
  2. Nej! Inte så! Nu tar man ju tillvara på min "skitkompetens" igen!!
    Ditt "skitpass" under "skitkonferensen" var ju dessutom utvecklande och nytänkande inom "skittänket"... *hahahaha* SKITBRA!!!

    SvaraRadera
  3. Kändes bara lite konstigt att lära sig allt igen, som nybörjare... Som OM all kompetens gått till spillo.
    Men det har det ju inte! Allt finns ju kvar i de små grå cellerna!

    SvaraRadera