söndag 31 januari 2010

Nyttig söndag


Vaknade, låg och drog mig, åt en skön frukost. Frun, sonen och stora kusinen gick ut i parken och åkte pulka. Jag åkte iväg till viktminskningsintitutet och gick på min husmorsgymnastik. Träningen gick bra, även om jag fortfarande tycker det är ganska tråkigt...

Sedan åkte vi och spelade bowling. Vad det är kul att spela bowling!! Vi gick till Imperial Lanes i Sickla. Vansinnigt roligt. Jag, frun, sonen och stora kusinen spelade i en timme. Jag spöade frun i första serien och frun spöade mig i andra serien. Fast den hann vi inte riktigt spela klart. Så det borde ju betyda att jag vann lite mer än frun!?

När vi kom hem bakade vi pizza. Gott!

Jag har packat och förberett mig inför morgondagens resa till Örnsköldsvik. Gruvar mig dock för flygresan i det lilla, lilla propellerplanet. Mitt i snöstormen!? Usch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar