onsdag 13 januari 2010

Lammet och grisen...


...heter visst restaurangen som vi ska gå på ikväll. Den sägs vara jättebra! Vi ska äta gott och dricka godare. Alltid trevligt med dessa roliga människor! Imorgon ska jag och kollegan åka hemåt i tidiga morgonstunden. Han ska sedan dumpas på Bromma. Och jag far hemåt till min lilla familj. Vad jag längtar!!

Idag har vi avslutat konferensen. Alla var nog lite sega efter festen igår, men lyckades ändå uppringa lite kreativitet och arbetsvilja. Eftermiddagen spenderades i backen. Ett par härliga timmar i solen. Det blev en hel del åk. Jag är faktiskt ganska stolt över att jag vågar mig upp i de höga och branta backarna.

På hemmafronten verkar det ok. Lite drama i huset då en av grannarna oväntat gick och dog. Det lät obehagligt. Jag får nog mer information om allt när jag kommer hem till familjen. Sonen har fått en ny dagisplats. Nu står vi i valet och kvalet hur vi ska göra. Vi får väl gå dit och titta... Det som bekymrar mig mest är att den gamla katten inte verkar må bra. Tid är beställd hos veterinären för provtagning. Hoppas det går vägen!

Jag längtar hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar