söndag 10 januari 2010

Lägerskola


Nu har vi alla kommit fram till iskalla Sälen. Här bor vi i en jättestor villa. Vi sover i våningssängar, lagar mat och duschar alla tillsammans. Rena rama lägerskolan, alltså. Fast vi kallar det konferens! Konferens med teambuilding, heter det nog...

Jag är omgiven av en massa härliga, mysiga människor som jag tycker jättemycket om. Men vill jag ha dem i sovrummet? Vilken tur att jag inte är en sådan person som fiser i sovrummet. Tänk om min rumskollega gör det!?

Vi ska faktiskt jobba en hel del också! Massa siffror och strategier ska läggas. Planer ska gås igenom och läggas. Kul, men jobbigt! Men mest kul! Men lite annat ska vi hinna med också! Lite skidåkning ska vi hinna med, skotrar ska köras och fina restauragner ska tömmas på mat och dryck.

Hur kan man ha så kul och ändå längta hem!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar