lördag 19 februari 2011

Glöm inte...


Nybäddad säng...

...att komma ihåg att små katter kan finnas överallt! Jag glömde det i morgonens stress. Jag skulle bara snabbt bädda sängen. Jag rufsade till kuddarna, slätade till underlakanet och skulle bara skaka till och lägga ut täcket, sedan skulle allt vara klart.

Men hur skulle jag veta att lilla Morris hade krupit in i påslakanet!? Som han flög! Och som det lät!? Nu ska jag gå ut och köpa extra god gourmékattmat för att döva mitt dåliga samvete... Tusse liten!


2 kommentarer:

  1. Hej! Trillade in på din blogg när jag sökte på "Torrevieja" på nätet.. och fastnade. Ville bara säga att du är grym på att skriva! Det är träffsäkert, intressant och roligt. Har verkligen skrattat och det gör jag inte ens om jag läser roliga serier :) Kram, Helena

    SvaraRadera
  2. Hej, Helena!

    Tack! Kul att du gillar bloggen! Det värmer!

    Torrevieja är en fantastisk stad. Fast vi upplevde lite kulturkrockar då vi är vana vid Grekland. Håll er borta från svenskgettot och försök vara bland spanjorer så kommer det gå bra!

    Ha det gott!
    /Olof

    SvaraRadera