onsdag 9 februari 2011

Ditt och datt

Lite av varje...

Jaha, vad har hänt idag då? Inte mycket faktiskt. Men lite ändå!

Jag var på konferens på kontoret. Jag har ju lite dubbla roller just nu, vilket faktiskt är kul. Fast jag vet fortfarande inte vilka arbetsuppgifter jag ska dra ner på för att kunna täcka upp på den andra avdelningen? Fast det vet nog ingen! Jag får väl köra på bäst jag kan!

Konferensen var med de nordiska kollegorna på den avdelningen där jag har hoppat in tillfälligt och förstärker lite. Kul, inspirerande och kreativt var det. Vi var inte så många personer vilket gör att man kan föra givande och konstruktiva samtal. Planer lades och strategier utarbetades. Inte lika kul är att en kollega fått ett nytt jobb. Kul för henne, trist för oss... Lycka till, vännen!

Sedan körde jag så snabbt som möjligt till skolan och hämtade sonen. Jag blev lite senare än vanligt och hann inte handla någon mat på vägen hem. Så därför har vi ätit rester till middag. Sonen verkade ändå nöjd! Han fick nämligen sitta och äta framför TVn, samtidigt som han såg på Bolibompa. Då äter han nämligen upp allt utan att ens titta vad som ligger på tallriken. Bra knep att ta till när det vankas uppvärmda rester...

Vet ni vad!? ONOFF har varit här igen för att kolla förra inlägget! Jag tror inte de vågar sig in igen då jag avslöjat dem! Konstigt företag det där!?

Och så har jag spöat sonen i "Svarte Petter" två gånger! Nu spöar han mig i "Uno"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar