lördag 11 december 2010

Nej,men vad hände!?

Helt enkelt bäst!

Jag försöker ju urskuldra mig och tala om för alla att jag egentligen inte gillar dansbandsmusik. Men "Dansbandskampen" är jag, konstigt nog, helt fast i. Jag gillar folkligheten och alla dessa dansfantaster som går ut och dansar varje vecka. De har med sig extra ombyte och en massa sportdryck. Sedan bara dansar de, och dansar, dansar, dansar... Läckert med hängivna människor!

Nu var det dags för finalen i "Dansbandskampen". De två finalplatserna hade "Elisas" och "Willez", bra band båda två. Men jokerplatsen hade mina favoriter "CC & Lee" fått. Det bevisar att de har folkets kärlek! Bandet har varit med förut i "Dansbandskampen". De når nästan fram, men bara nästan...

De är helt enkelt de proffsigaste och duktigaste bandet. De framför sin dansbandsmusik på ett modernt och nytt sätt. Allt behöver väl inte alltid låta som det alltid har gjort? Dessvärre åkte "CC & Lee" ut först i finalen. Men jag tror ändå att "Dansbandskampen" gjort att de blivit ett etablerat och välkänt band!

Heja på!


Fast "Elisas" var värdiga vinnare också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar