fredag 3 december 2010

Aj!

Dags igen...

Jag vaknade av  mig själv innan väckarklockan hann ringa. Det händer ju inte så ofta. Frun var redan på jobbet och tog hand om alla insnöade resenärer runt om i Europa. Jag och sonen hade en lugn skön morgon med lite Bolibompa och frukost. Sonen åt sin goda fullkornsgröt med banan, kanel och honung. Själv sörplade jag i mig min soppa och försökte hålla modet uppe...

Trots att man har gott om tid så blir det alltid lite jäktigt på slutet. Vi fick kasta på oss ytterkläderna och springa iväg till skolan. Det var när jag skulle böja mig ner och knyta kängorna som det hände... Pang, kändes det i ryggen! Ryggskott igen!? Tar det aldrig slut? Jag har aldrig haft så mycket ryggkrångel som det senaste halvåret.

Som tur är jobbar jag hemifrån idag. Jag fick varva dator och telefon med ryggläge på värmedyna. Det gick ganska bra ändå. Det blir värre imorgon då jag ska sitta i bilen i åtta timmar.

Jag måste komma igång med någon bra träning efter nyår! Trist och tråkigt, men så är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar