tisdag 28 december 2010

Aj, aj, aj...

Då var det dags igen...

Kunde inte riktigt sova på hela natten. Kände att det var något på gång. Och vid fyratiden på morgonen var det dags. Migränanfall! Skitjobbigt! Hade dock medicin hemma i from av nässpray, men jag mådde illa och var skakis hela dagen.

Vid lunchtid lyckades jag ta mig upp på darrande ben för att möta familjen på favoritfiket. Men jag mådde för dåligt för att orka äta någon lunch eller ens sitta och umgås med familjen. Det blev hem till sängen igen. Hoppas nu inte detta kommer att bli en migränperiod. Det har jag inte riktigt tid med. Och inte lust med heller för den delen...

Igår var det en betydligt trevligare dag, däremot. Jag var inne och jobbade på kontoret. Det var förstås mycket lugnt och tyst. Jag fick undan en hel del saker som blivit liggande. Skönt att vara klar med allt inför det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar