torsdag 7 juli 2011

Jag orkar snart inte...

Trött, trött, trött...

Jag är så förbannat trött! Så är det! Riktigt "satan-i-gatan-trött", är jag! Jag har ont i hela kroppen av trötthet... Jag är så trött så jag inte kan sova! Då är man riktigt trött!

Hela våren har varit riktigt slitig. På jobbet har det varit mycket, riktigt mycket, hela tiden. Och dessutom har det varit lite splittrat då jag haft lite olika arbetsuppgifter hela tiden. Det blir liksom lite mer komplicerat och lite mer rörigt då. Och det är faktiskt ganska ansträngande. Kul ibland, men ansträngande...

På hemmafronten har det också varit uttröttande. Frun jobbar ju skift och jag springer från jobb till skola och sedan är jag med sonen hela kvällen. Jag uppskattar naturligtvis det. Men visst vore det kul om man fick sitta för sig själv och tänka ibland. Eller umgås med vänner!? Jag vet inte ens om jag har några vänner kvar!? Jag hinner ju aldrig umgås med dem... Jag hinner aldrig träna. Eller läsa en bok. Jag saknar ett vuxenliv!

Trött, trött, trött... Och det är torsdag! Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar