fredag 23 april 2010

Kul kväll!



Ikväll skulle jag gå ut på favoritkrogen, tillsammans med vännerna och före detta kollegorna. Vi skulle äta jättegod mat och jag skulle dricka en hel del vin. Mycket allvarliga samtal hade det säkert blivit och absolut en massa roliga skratt. Många kära minnen hade avhandlats. Och det finns verkligen en uppsjö av dem, eftersom vi bott och arbetat tillsammans utomlands. Jag hade verkligen behövt komma ut och umgås med vuxna trevliga människor!

Nu blev det ju inte så... Frun har förstås kaos på jobbet med att ta hem alla strandsatta resenärer från jordens alla hörn. Hon är tvungen att jobba hela fredag och lördag kväll. Jag, blir som vanligt, hemma med "fotbojan".
*suck* "Ja, ja,vad är väl en helkväll på krogen..."

Istället blir det mysfika efter dagis, middag och "Så ska det låta"! Hmm! Det finns ju människor som har det värre än jag! Vi ska ha "freedagsmyyys"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar