onsdag 21 april 2010

Hemma igen!


Mmmmm... Inte Marabou, men god ändå!



Då är hon hemma igen, det lilla livet! Vad gör man som strandsatt i Tokyo? Man shoppar uppenbarligen!

Jag fick en jättegod japansk choklad. En choklad med ganska lite choklad i sig, tror jag... Den är krispig, kraschig och lätt att äta för mycket av. Mmmmm! Jag fick även ett japanskt te. Det här teet ska jag dricka under meditativ ensamhet. Jag måste bara läsa allt om hur man gör. Jag hoppas det är ett rogivande kvällste, för det var det jag bad om.

Sonen fick en massa leksaker förstås. Ett pokemon-bowlingspel är ju inte fel! Eller en radiostyrd Mario-bil Dessutom fick han en liten hund som bjäbbar och rör på sig. Tror det kan vara någonsorts tamagotchi. Shit! Skulle jag ha rastat hunden idag? Tänk om den kissat ner hela rummet? Vänta här nu? Skulle hunddjäveln matats? Tänk om jag bär ansvaret för att ha dödat sonens leksak? Herregud! Finns det någon helpdesk man kan ringa till därborta i Tokyo!?

Orkar inte bry mig om hunden! Säkrast för honom att ha inte skvallrar! Jag kan sno hans batterier... *Hehehehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar