tisdag 6 april 2010

Fel planering



Man borde, av erfarenhet, veta hur man ska planera sin arbetsdag efter ett månads- och kvartalsskifte! Det gör inte jag!! Dessutom ligger en massa arbete på hög efter en storhelg. Och nu är det en "kortvecka" igen. Hmmm... Hur ska jag hinna!? Bara att beta av en sak i taget! "Festina lente", med andra ord!

Jag hade en massa kundbesök. Visserligen mycket trevliga sådana, men jag hade egentligen inte tid!

Körjournalen var försenad, månadsrapporten var klar, men kvartalsplaneringen var kvar att göra. Jag insåg redan tidigt idag att jag hade en del kvar att göra. Så går det när man inte har koll på sin almanacka. Puh!

Allt är ivägskickat nu. Ett par minuter innan midnatt! Jag klarade min deadline! Hejja!!

Kali nichta, alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar