onsdag 7 april 2010

Domen


Nja... Kanske inte!?



Idag var det dags! Dags för halvårsuppföljningssamtalet (det var ett mycket långt ord...) på viktminskningsinstitutet. Känns ju sådär efter en godisfrossande påskhelg! Dessutom var samtalet försenat på grund av skidsemester, konferens och jobb i Norrland. Har även missat en massa "invägningar" och gruppträffar. Med andra ord så låg jag inte bra till!

Samtalet gick bra! Fick till och med beröm för min motivation och hängivenhet att vara med på gruppträffarna!? Sanningen är att jag rest så mycket så att jag missat, typ 80%, av mina gruppträffar. För att få ihop det hela har jag gästat en massa andra grupper för att inte missa något. Stackars viktminskningsinstitutet har fått jobba hårt med mitt livspussel. Men jag har ju betalat dem bra!

Vid vägningen visade det sig att jag gått upp ett kilo, men fortfarande håller mig inom den viktgräns jag förutsatt mig. Dessutom hade midjemåttet gått ner!? Yes!!

Ta mig tusan! Jag är iform! Jag är med! Jag är BÄST! Jag "rules"!

Meddelas endast på detta sätt!


PS Kan ett längre ord; "frågeformulärsdistrubitionslista". Ett ord som användes frekvent på en destination i Grekland där jag var chef...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar