onsdag 7 april 2010

En bra dag!



Yes!


Vaknade för trött och lite för sent. Frun gick till jobbet redan i ottan. Jag och sonen fick hasta iväg till dagens evenemang.

Efter ett kundbesök tog jag lite "håltimme". Dels för uppföljningssamtalviktminskningscentret och dels för att träna lite. Jag gjorde detta med gott samvete eftersom jag satt och arbetade till midnatt, under gårdagen... Jag har ett fritt arbete och kan göra sådär ibland! Grattis till mig!

Hann in till kontoret för att kolla av mailen och packa lite inför kommande möten. Sedan iväg till dagens viktigaste möte. Ett möte som kunden själv begärt. Det stora sjukhuset kommer nu använda våra innovativa, världsledande produkter. Med marknadens absolut bästa hudskydd! Vet du vad? Inte bara det att vi har de bästa produkterna! Jag är dessutom BÄST!

Kali nichta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar