måndag 22 mars 2010

Trött


Har haft en skitstrulig dag, där ingenting fungerade som det skulle...

Är just nu uppe i Sundsvall och vantrivs! Ska stanna här i tre dj-vla dagar. Kommer vantrivas alla tre dagarna. Har kört länge! Är trött och grinig! Ska tala inför en massa folk imorgon! BLÄ! Dessutom hinner jag inte med allt jobb som skulle göras ikväll. Puh! Jag är lite gnällig! Märks det!?

Om det åtminstånde funnits en minibar att plundra på det här skithotellet... Tror jag ska sova nu! Blir bättre imorgon. Återkommer då med ett lite piggare och mer kreativt inlägg!

Kali nichta!

FÖRTYDLIGANDE:
Jag älskar mitt jobb, men längtar hem ibland! En del dagar är värre en andra. Både privat och proffessionellt. Är det något provokativt eller konstigt!? Hör av er i så fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar