tisdag 23 mars 2010

Adresslistor


Många "hålor" finns det...


Torget i Holmsund!?



Jag har lärt mig allt om Sveriges geografi! Nja, åtminstonde inom det distrikt jag jobbar i. Detta innebär; Stockholm, Uppland, Gävleborg, Västernorrland, Jämtland och lilla underbara Gotland. Från Södertälje upp till Sollefteå. Jag älskar mitt distrikt!

Har gått igenom adresslistor som ska uppdatera företagets CRM-system. Vet du inte vad ett CRM-system är!? Knappt jag heller... Du får väl Googla!?

Jag har gått igenom tusentals adresser och samtidigt kollat om de faktiskt ligger i mitt distrikt. Jag säger bara; Tack Eniro!!

Så har ligger det till: Bjärtrå, Ramvik, Tore och Svenstavik ligger i mitt distrikt. Det gör dock inte Jemshög, Reftele och Mosokel. Men visste ni att "Himmelska Fridens Torg" faktiskt ligger i Homlsund!? Och det är i mitt distrikt! Jag rör mig i den stora världen! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar