lördag 2 april 2011

Svek!

Ångest!

Jag har gjort bort mig i veckan! Jag fick ett förtroende och svek det! Det är faktiskt helt oförlåtligt! Naturligtvis var det inte avsiktligt, men det hjälpte inte! Jag var en vidrig liten skit, som svek det där förtroendet!

Jag upptäckte mitt katastrofala misstag igår! Men man kan väl inte ringa vännen och erkänna detta misstag den första april!? Jag fick en sömnlös ångestnatt och sedan ringde jag idag och berättade allting! Precis som det var och hur jag kände det! Det går inte att komma undan med en nödlögn när man tabbat det rejält! Det är bara att "bita i det sura äpplet" och "ta tjuren vid hornen" och berätta hur det var! Och hur dum jag är/var! Fan, vad jag förbannar mig själv!

Vännen tog det hela bra! Men jag straffar mig själv ändå! Det är inte okey att svika ett förtroende! Detta får inte hända igen! Man MÅSTE vara en bra kompis! Annars går den här världen åt helvete!

Så är det!

Mycket svordomar... Men ibland är det ett rent helvete! Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar