fredag 1 april 2011

Lurad!?

Inte jag...

Nej, jag blev inte lutad idag! Blev du!? Jag hann inte ens läsa tidningen idag för att kolla in alla aprilskämten. Hektiskt på jobbet idag med! Det ska bli skönt nästa vecka när alla är tillbaka!

Jag gillar roliga aprilskämt! Jag tror det var Göteborgsposten som ett år berättade om ett bankrån som gått lite fel för rånarna. Det verkade som om rånarna, under flykten, hade kastat bytet i en papperskorg. Den artikeln fick hela Göteborg att gå ut och rota i varenda papperskorg... Då har man lyckats med sitt aprilskämt! Det hade alldrig fungerat i Stockholm! Här är vi lite smartare...

Det var en del roliga facebookstatusar idag! De flesta, inklusive min egen, var så galna att man genomskådade dem, men vissa var lite kluriga... Och en del gick på dem direkt!

Kalo mina! Καλό Μήνα!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar