onsdag 6 april 2011

Det ska gå snabbt!

Bra taktik...

Jag hatar att köpa kläder! Så är det! Inget kul alls! Jag är normal och alla andra som tycker motsatsen har fel! Så är det, det med!! Bara så ni vet!

Jag ska jobba på kongress imorgon. Vi har en "dresscode" som säger mörka byxor... Jag inventerade garderoben och hittade en massa mörka byxor! Men alla var för små eller för stora! Det har ju varit lite förändringar i vikten de senaste året! Puh!

Så jag fick ge mig ut och köpa ett par tråkiga mörka byxor, som jag aldrig mer kommer att använda. Och jag hatar att köpa kläder! En bra taktik är då att vara lite kissnödig! Jag dricker en massa innan jag går till affären. I affären blir jag kissnödig och måste avsluta mitt ärende snabbt. Det vill säga, köpa kläderna snabbt och sedan hem och kissa... Smart, vad!?

Mission accomplished!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar