onsdag 6 april 2011

Blåsning!!

Stormvarning!

Ser på nyheterna att det vankar rejäl storm! Både i Stockholm och Göteborg. Man har varnat med både klass 1 och klass 2, vilket betyder att det blåser som satan! Vad kul att jag ska flyga ett litet, litet flygplan från Bromma imorgon. Visserligen med jetmotorer och inte med propeller, vilket jag är van vid... Men det kommer att skaka och knaka! Om flygen går över huvud taget, vill säga!?

Tror ni det är OK om jag dyker upp till kongressen lite "på lyset"!? Finns det drinkar på Bromma vid sjutiden på morgonen!? Det finns det minsann på Arlanda. Många charterfrukostar sköljs ner med en rejäl gin & tonic vid sextiden på morgonen... Jag vet! Jag tog emot dessa gäster nere på charterresmålet ett par timmar senare!

Jag får väl skicka ett sms till chefen och fråga om drinken imorgon. Tidigt...

Kali nichta!





Det blir nog en "huppegupptäcktsfärd"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar