tisdag 26 april 2011

Lite mer vår!



Ungern...

Lite mer föranalys inför Eurovision. Här kommer det sista bidragen i den första semifinalen, som sänds den 10/5;
  1. Malta: Landet vi bara hör talas om i Eurovisiontider! En intetsägande discodänga som aldrig fastnar... Betyg: 2
  2. San Marino: Mycket trist ballad! Kommer aldrig så utanför det lilla landets gränser... Betyg: 1
  3. Kroatien: Hon ser nästan ut som Celine Dion? Men den sticker inte ut. Den kommer drunkna i all annan smörja... Betyg: 3
  4. Island: Fin låt, men dessvärre ganska intetsägande... Betyg. 3
  5. Ungern: Mycket bra låt! Hoppas dom sjunger hela texten på engelska. Kan bli en favorit! Betyg: 5
  6. Portugal: Visst kan man bli desperat när hela landets ekonomi håller på att gå i konkurs. Men vad f-n är detta!? Ren skit! Betyg: 1
  7. Litauen: Bra röst, pampig låt! Men trist... Betyg: 2
  8. Azerbadjan: Smörig duett som kan bli farlig. Men den är inte min stil. Gillar den inte! Men den kan gå bra... Betyg: 3
  9. Grekland: Inleder med en trist rap. Vad var det!? Det låter inte ett dugg grekiskt i början, men sedan släpper det. Sedan kommer bouzoukin in och jag smälter. Jag vet att den inter kommer gå bra i Europa, men det skiter jag i. Jag är partisk! Betyg: 5
Heja Europa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar