lördag 14 maj 2011

Snurrigt!

Jag klarade mig nog lindrigt, i alla fall...

Jobbade undan lite i Sundsvall, men kom iväg lite för sent. Jag körde som en galning hela vägen hem. Bara en snabb kisspaus, på två minuter, längs vägen. Naturligtvis hamnade jag i jätteköer från Kista och in till stan. Och jag som skulle hämta sonen i skolan!? Frun jobbar kväll, så hon kunde inte heller. Tack och lov för grannfrun med son som räddade hela situationen. De hämtade sonen och gick och tog en "fredagsmysfika". Det är bra med goda grannar! Så är det!

När jag kom hem var jag helt sönderstressad. Men sonen och kompisen hade haft hur kul som helst. Grannfrun bjöd på lite vin och jag lugnade ner mig. Fredagskänslan började infinna sig!

Sedan gick jag och sonen ner till oss och lagade middag. Vi hann koppla av lite framför TVn, men sonen somnade redan efter tio minuter av "Så ska det låta"... Fredagstrött!

Fredagen den 13e? Hur gick det med den? Ja, det var ju långa bilköer! Och sedan försvann en massa inlägg från bloggen! Det var väl den fredagsotur jag drabbades av. Det får man säga var lindrigt! Dessutom har alla inläggen kommit tillbaka!? Mysko!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar