fredag 27 maj 2011

Fredag igen!?

Det blev lite tokstressigt...

Jag hann med en hel del idag på jobbet. En massa samtal, en telefonkonferens och så fick jag iväg 1000 brev. Det var knappt tiden räckte till! Det där med breven hade aldrig gått om jag inte fått hjälp av alla kollegorna som kom förbi, satte sig en stund, och hjälpte mig att ettikettera och kuvertera. Nu kom det viktiga budskapet ut, till alla som behövde. Och det kom ut i tid! Snabba beslut kräver snabba åtgärder! Så är det! Full rulle hem mot fredagsmys!



Räktagliatelle med fänkål, röd chili, dill och citron...

Idag bjöd matkassen på en riktigt god räkpasta. Otroligt god! Fast nästa gång ska vi inte vara så rädd för chilin. Då ska vi ta mer chili, det kunde gott och väl vara lite mer "stuns" rätten. Det blev även över lite till ett par matlådor. Dem ser jag fram emot!

Nu är jag fredagstrött! Veckan har varit intensiv och har gått alldeles för fort! Kali nichta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar