fredag 26 augusti 2011

Hem!

Här ligger jag imorgon!

Imorgon åker vi äntligen "hem" till Kreta! Två veckor av sol, tzatsiki, taramosalata, retzina och lite raki... Och hela gänget är där redan! Walesarna, göteborgarna, koumbaros med ny flickvän (hon är skittrevlig!) och förstås Gävlebon.

Vi behöver fylla på våra solbatterier efter vår solfattiga Skånesommar! Så är det! Bloggen kan därför halta lite under de nästkommande veckorna. Sorry för det! Men jag ska göra mitt bästa!

Kali nichta!

PS 
Finansieringen är klar! Vi har lagt ett bud på huset som kan bli vårt sommarställe... Men vi kommer inte gå in i någon utdragen budgivning. Då söker vi andra objekt i området. Det finns fler! Håll tummarna nu!

1 kommentar:

  1. Ville bara önska en trevlig semester till er från solfattiga Malmö...det regnar just nu kan jag berätta.

    Malmöfestivalen är över för denna gången men vädret var faktiskt med oss en ganska stor del av tiden.

    Vi hann med att lyssna på Memory Lane, (ett malmöband som spelar Beatles låtar)

    Liverpool som oxå är ett Beatles band.

    Lite jazz, lite blues samt förstås The Ark på själva avslutningskvällen i fredags.

    Vädret var tropiskt kan jag berätta o hela Malmö var fyllt av folk till bredden.

    Kl: 01.00 klingade det ut, o sakta tömdes Malmö på människor...ganska magiskt faktiskt.

    SvaraRadera