lördag 19 juni 2010

Uppladdning


Man måste vara seriös...


Sonen och frun är ute i kaoset. Svärmor är här med en hel busslast med turister som ska bevista jippot! Själv är jag ganska trött på hela spektaklet! Nu har man laddat i ett halvårs tid, så det känns nästan som ett antiklimax.

Jag är trött på trafikstockningar på grund av en massa poliskonvojer hit och dit. Just nu surrar det irriterande helikoptrar över hustaket hela tiden. Hela staden är helt avspärrad och det råder totalt kaos. Bara ingen blir sjuk någonstans innanför tullarna. För ingen ambulans kommer att kunna korsa kortegevägen...

Själv kopplar jag av hemma! Det är mycket skönt att vara ensam ibland! Självklart kollar jag på uppladdningen inför bröllopet! Jag har ordnat det mysigt för mig. Bröllopskonfekt och sval champagne. Även en republikan kan uppskatta flärd, glans och romantik! Oj, nu börjar gästerna anlända till kyrkan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar