torsdag 17 juni 2010

Peppad och glad!


Love Stockholm 2010



Idag hörde jag på en fantastisk föreläsning. Det var en sådan där "coach", som skulle sprida lite entusiasm. Han började faktiskt väldigt tafatt och fumlande. Alla i rummet blev nervösa och lite generade. Men sedan hände det något magiskt! Han blev bara bättre och bättre. Det han sade och förmedlade gick rakt in i själen. Nu känner jag mig mycket stark och peppad. Det var faktiskt mycket längesedan jag kände så. Det har varit en mycket jobbig vår... Mycket jobbig!

Jag har lärt mig om fokusfrågor, känslospektra och hur man kommer i "toppenturbotillstånd". Det ska jag praktisera varje dag!

På kvällen var vi ute och åt en god middag och spelade boule. Det är riktigt kul att spela boule! Jag har blivit frälst! Jag rekommenderar verkligen det här stället!

När vi kom ut var den en sådan där ljum skön sommarkväll. Jag promenerade faktiskt hela vägen från Vasastan till Södermalm. Jag passerade den pågående festivalen "LOVE Stockholm 2010". Läckra uppträdande, skön musik och god stämning i den vackra kvällen. Önskade jag kunde stanna kvar där länge, men imorgon är en tidig dag.

Kali nichta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar