Vilken krock! Men vi snackar inte om vilken krock som helst... Vi snackar om kanalkrock!
Ikväll ville jag se "Så mycket bättre", ett bra och underhållande musikprogram som förgyller lördagskvällarna så här års. Sonen däremot ville se på "Eurovision Junior". Ni vet som "Eurovision Song Contest", men med en massa småttingar som uppträder. Hur det gick!? Tja...
Heja Sverige!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan











