Dags igen...
Nu förväntar jag mig lite bättre resultat! Självklart ska Sverige gå vidare! Men annars tycker jag att dessa bidrag ska gå vidare till toppstriden:
Estland
Irland
Cypern (Fast jag gillar ju allt som sjungs på grekiska...)
Vissten ni förrwten att Cyperns bidrag sjungs av en grek? Och att Greklands bidrag sjöngs av en cypriot!? Hepp!
Heja Europa! Heja Eric Saade!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar