Seger!
En del tycker att det finns roligare saker att göra en fredagkväll än att frysa häcken av sig nere vid Sofia bollplan. Och det finns det verkligen! Många saker är roligare att göra en fredagskväll som denna!
Fast den här gången var det verkligen skitkul! Bajen slog Aspudden med 19-0! Heja! Äntligen vinst efter alla förnedrande förluster...
Nu är det helg!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar