Attans!
Det har varit något tekniskt strul med Blogger! Av någon anledning har de senaste dagarnas inlägg bara försvunnit!? Konstigt!
Jag får se om de kommer tillbaka! Annars får jag skriva nytt imorgon...
Jag är trött! Kali nichta!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Ja, jag märkte det jag oxå...kunde inte logga in...sidan såg helt knasig ut! Fick ett felmeddelande som jag skulle skicka till dom...det gick inte i heller.
SvaraRaderaMen mina inlägg försvann dock inte!
Kram o trevlig helg...från en som ska jobba hela helgen...bläää
Fast nu har inläggen kommit tillbaka!? Snurrigt!
SvaraRaderaTrevlig helg! (Jag har jobbat så många nätter och helger, så nu är jag LEDIG!!)
/Olof