Heja!
Hur ska det gå ikväll?
Jag tror det gåt bra för Sverige! Men det finns svår konkurrens! Ungern är svår, Frankrike sägs vara en favorit (inte min) och Storbrittanien kan vara farlig. Men det största hoten är nog Irland och Ryssland...
Hur ska det gå?
Ryssland...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Ja, det gick ju som det gick...men Eric allas våran Eric gjorde ett strålande framträdande tycker jag.
SvaraRaderaHan låg ju bra till det en lång tid.
Sambon o jag orkade inte titta färdigt fastän att det var så spännande.
(jag skulle upp tidigt o jobba o sambon hade träningscyklat så vi var jättetrötta)
Vi lade oss o satte timer på radion...men zzzz
vi somnade innan det var slut...
Citron o vitlökskyckling från Lina´s ikväll!!!
Ha det!
Ja! Jag håller med! Han gjorde ett bra jobb! Dessutom var ju vinnaren "svensk"! Så vi ska vara nöjda ändå!!
SvaraRaderaNästa vecka kommer vi vara med i matkassen igen... Jippiii!