Inte mitt fel!
Hur i hela friden kunde Norge åka ut!? Helt galet! Den var ju förhandstippad att vinna hela "tjottaballongen"!? Mystiskt! Jag kan bara säga att Europa har fel! Fetfel! Så är det!
Nu kanske du tycker att det är jag som har fel, men så är det inte! Så här är det faktiskt; Jag har rätt! Och alla andra som har en annan åsikt har fel! Jajamensan! Det är så det funkar! Bra va!?
Det funkar i alla fall för mig...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar