Viktigt att gå...
Idag var jag och sonen ute och gick! Tillsammans med en massa andra människor. Vet ni att det finns en väldigt många människor ute i världen som inte får vara ute och gå den här dagen? Det är viktigt att tänka på! En massa människor kämpade en gång i tiden för att få vara ute och gå denna dag. De gjorde det möjligt för oss att få tycka och tänka på det vi tror på.
Det är viktigt att tänka på en dag som denna!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar