Frost...
De senaste två åren har vi haft stränga vintrar med mycket snö. Från november och långt in i mars. Det är ovanligt i Stockholm. Dessutom har vi haft extrema köldperioder som till och med sår de beryktade "krigsvintrarna" på 40-talet. En period gick temperaturen ner till minus 30 grader och alla tunnelbanor stannade. Vilket kaos det blev!
Men i år kommer det ingen vinter alls. Ingen skidåkning och ingen skridskobana i parken. Allt är grått, smutsigt och trist. Snön gör ju den här mörka årstiden så ljus. Men inte i år...
Den här morgonen var det frost överallt. Lite, lite vitt på allt det geggiga. Men inte är det vinter, inte!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar