Den ÄR bra!
Frun jobbar. Vädret är skit! Det finns ingen vinter. Allt är grått, trist och förbaskat kallt! Därför går jag och sonen på bio. Vi kurar och underhålls av filmen "Happy Feet 2". Och den är mycket bra och underhållande. Precis som vi trodde! Och så har den ett lyckligt slut.
Jag tycker alla filmer ska ha ett lyckligt slut! Och det ska livet också! Jag jobbar, och lobbar aktivt, för ett lyckligt slut!
Så eré, serú!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar