Nu är det kris i Norge...
Smöret har tagit slut i alla norska affärer! Det gäller även alla affärer i Sverige som ligger utefter den norska gränsen. Vad är det som händer!?
Det verkar vara något sorts krig på den norska smörmarknaden, vilket lett till en aktör blivit den dominerande på marknaden. Men nu klarar man uppenbarligen inte av att leverera. Allt smör går åt till alla unga människor som satsar på åderförkalkning, kärlkramp och hjärtinfarkt före 40-års åldern. Det kallas visst LCHF!
Och till råga på allt så bakar man någon sorts traditionell julkaka i Norge. Och den här kakan kräver minst två kilo smör för att bli ätligt.
Stackars Norge!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar