Nu kommer det att gå lättare...
ALLA spelar ju "Wordfeud"! Eller hur!? På min tid kallades det för "Alfapet" och spelades med träbrickor på en rutig spelplan. Nu har det bytt namn och spelas på smartphones. Kul och inne!
Nu är det så att jag äger på detta spel! Jag har hittat SAOL-appen, dvs Svenska Akademiens OrdLista (SAOL).
Heja på mig! Vad jag heter? Som den här bloggen...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar