Final i "Minimello" på Bollibompa...
Som vi har väntat! Som vi har längtat! Som vi har lyssnat och analyserat!? Ikväll var det dags. Äntligen final i årets "Minimello"!!!
Vet ni inte var "Minimello" är!? Men herregud, är ni helt borta i kolan, eller!? Det är ett program med deltävlingar och semifinaler som leder till den oerhört stora finalen. Alla bidragen i festivalen framförs av, eeehh... ,dockor gjorda av toarullar. *harkel* Så är det! Sedan är det upp till hela svenska folket att rösta fram den bästa låten och den bästa "toarullesdockan". Jag i alla fall den yngre delen av Sveriges befolkning.
Hur det gick? Jodå, bra! "Hundis" vann! Och jag tror inte jag vågar kolla på telefonräkningen nästa månad... Puh!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar