Prisad vare herren, nu har kassen kommit...
Då har vi fått vår matkasse för andra gången. Fylld med en massa spännande varor och recept. Vi var jättenöjda med den förra matkassen. Det var god mat och roliga recept. Vi fick en massa goda middagar och dessutom matlådor till våra arbeten. Bra för både magen och plånboken!
Förra gången matkassen skulle levereras var vi uppe i fjällen och åkte skidor, vi fick avboka vår matkasse. Så nu har vi gått och längtat i två hela veckor!
Så här blir vår veckomatsedel;
Tis: Fisk i dill- och pepparotssås med kokt potatis och vänskapssallad
Ons: Doro Wat - etiopisk kycklinggryta med kokt ägg
Tor: Viltskavspasta med skogschampinjon och pepparrot
Fre: ? Fredagsmysmiddag framför TVn. Något annat än tacos den här veckan...
Lör: Persiljetoppad nikkalouktasoppa med bröd
Sön: Spenat- och ricottacanelloni med två sorters sallader
Det ser väl vuxet och präktigt ut!? Vill du ha en matkasse? Kolla in här!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar