Bara sådär, liksom!?
Helt plötsligt insåg jag att jag är närmare min 50-årsdag än min 40-årsdag... Känns lite konstigt, men faktiskt ganska bra!
Dagen har varit trevlig. Vi bilade upp från Falun upp till Sveg. Där träffade vi våra vänner från förorten. Bästa familjen! Vi provianterade och fyllde, de redan välfyllda, bilarna till bristningsgränsen. Och sedan upp mot Björnrike.
Nu har vi checkat in och packat upp. Middagen är uppäten och vi ska börja spela kort. En veckas semester ligger framför oss. Kan man ha det bättre!?
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar