Πολλά χρόνια, Ελλάδα!
Idag har jag firat Greklands nationaldag! Jajamensan! Det har jag! Jag firade rejält! Jag bokade vår årliga resa "hem" till Kreta! Hittade en bra fligth och ett bra pris hos Norwegian!
Vi kommer den vanliga tiden till den vanliga platsen. Och hela gänget håller på att rustar, planerar och bokar för årets träff! Vi längtar!
Μόλις πέντε μήνες για να πάει ...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar