Visar inlägg med etikett norwegian. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett norwegian. Visa alla inlägg

fredag 25 mars 2011

Fixat!

Πολλά χρόνια, Ελλάδα!

Idag har jag firat Greklands nationaldag! Jajamensan! Det har jag! Jag firade rejält! Jag bokade vår årliga resa "hem" till Kreta! Hittade en bra fligth och ett bra pris hos Norwegian!

Vi kommer den vanliga tiden till den vanliga platsen. Och hela gänget håller på att rustar, planerar och bokar för årets träff! Vi längtar!

Μόλις πέντε μήνες για να πάει ...