Oersättlig!?
Klart vi har en bra hemförsäkring! Den täcker allt! Jag tecknade en superduper-värsting-försäkring för ett par år sedan. Den täcker verkligen allt! Och självklart finns det en rejäl "drulleförsäkring" inkluderad. Frun tror att jag teckande "drulletillägget" när vi skulle få barn. Men sanningen är den att detta tillägg tecknades när frun flyttade upp till Stockholm och vi skulle dela vardag ihop. Och det var många år sedan... Jag känner min klantiga fru!
Försäkringen täcker en ny Iphone för frun och dessutom har hon fått en låne-Iphone från Telia under tiden!? Det är väl flott!? Fast självrisken får hon betala förstås...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar