Semestern är slut...
Första arbetsdagen efter semestern! Jag brukar inte drabbas av måndagsångest, men idag kom den! Huvva! Mailhögar på datorn, röstbrevlådan full med meddelanden och en massa inbokade besök. Puh!
Dagen gick fort! Imorgon drar jag uppåt i landet! Sundsvall ett par dagar! Kanske tar jag med mig skidorna och åker lite i backen som ligger mitt i stan!? Det blir ju lite som ett "återfall"...
Ja, ja, jag får jobba ikapp när jag sitter ensam på mitt hotellrum de närmaste dagarna! Så får det bli!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar