Skål!
Jorå´! Så eré, serú! Sista skiddagen är avklarad och alla ben är i behåll! Nu kan man slappna av lite grann...
Imorgon bär det av hemåt! Längtar lite till egna sängen och till katterna förstås... Jag känner mig färdig med vintern nu och ser fram emot barmark och lite vårtecken. Kanske en snödroppe någonstans? De brukar alltid vara tidigast på Katarina kyrkogård. Jag får gå dit och spana på måndag...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar