tisdag 21 juni 2011

Noll hål!


Sexigt! Eller inte...

Tandläkaren ringde här om dagen. Jag fick en återbudstid idag. Perfekt! Då kunde den där tillfälliga fyllningen fixas till och dessutom den andra gamla amalgamfyllningen som visst fått en fraktur. Tandläkaren frågade om jag ville ha lustgas. Hallå!? Flyger fågeln!? Simmar fisken!? Vill jag ha lustgas!? Droga ner mig bara!! Och knussla inte!

Bedövningen tog inte riktigt som den skulle, så jag fick en massa extra. Allt fixades till och jag behöver inte gå dit igen på länge! Jag älskar verkligen min tandläkare! Fast på ett rejält avstånd! Ju längre hon är från min mun, desto mer älskar jag henne! Så är det! Nu är alla tänderna fixade!

Sedan drog jag direkt till kontoret. På vägen köpte jag med mig lunch. Jag var hungrig, då jag hade slarvat med frukosten... Men det visade sig inte vara så enkelt att äta lunch då man fortfarande var bedövad i halva tungan och halva ansiktet. Efter ett tag gav jag upp. Då hade jag, av misstag, tuggat på både tungan och insidan av kinden! Fattar ni mitt lidande!? Satan i gatan vad det gör ont nu!

Föda barn är en barnlek om man jämför med ett köttsår på insidan av kinden! Så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar