Minsann, det hade jag ingen aning om...
Frun kom precis hem från jobbet. Hon har jobbat sent kvällspass och börjar i ottan imorgon. Inte så många timmars sömn mellan arbetspassen... Men hon kvittrade ändå!? Vad?
Det visade sig att hon vunnit någon sorts tävling på jobbet. Hon fick två biljetter till melodifestivalens genrep på fredag! Yes! Kul som sjutton!
Ni vet ju att vi är nördar på melodifestivalen. Förut gick vi alltid på genrepen. Man ska dock se finalen hemma på TVn. Där ser man bäst. Men det är kul att se förberedelserna. Och att göra en föranalys! Det här är viktiga saker, förstår du!
Själva finalen kommer vi se på ett hotellrum! Vi åker mot Vemdalen redan på lördagen men tar en natt på hotell på vägen upp. Lite lyx, lite pool, lite mys och en massa hotellfrukost på vår väg upp i Härjedalen. Kanske hinner vi kolla in Falun lite också?
Hinner inte skriva mer nu! Måste fixa en barnvakt...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

